توسعه دهنده کاروبار

توسعه دهنده کاروبار

توسعه دهنده کاروبار

انشا در مورد موسیقی برای دانش آموزان و کودکان

موسیقی بخش مهمی از لحظات مختلف زندگی انسان است. شادی و نشاط را در زندگی انسان گسترش می دهد. موسیقی روح زندگی است و آرامشی بی‌نظیر به ما می‌دهد. به قول ویلیام شکسپیر، «اگر موسیقی غذای عشق است، بنواز، بیش از حد آن را به من بده. این اشتها ممکن است بیمار شود و بنابراین بمیرد.» بنابراین، موسیقی به ما کمک می کند تا با روح یا خود واقعی خود ارتباط برقرار کنیم.

 

موسیقی چیست؟

موسیقی صدای دلنشینی است که ترکیبی از ملودی و هارمونی است و شما را آرام می کند. موسیقی ممکن است به هنر ساختن چنین صداهای دلنشینی با کمک آلات موسیقی مختلف اشاره داشته باشد. کسی که موسیقی بلد باشد یک موزیسین است.

موسیقی از سرگام، راگس، طالس و غیره تشکیل شده است. موسیقی نه تنها آن چیزی است که از انسان تشکیل شده است، بلکه در طبیعت نیز وجود دارد. آیا تا به حال صدای آبشار یا رودخانه جاری را شنیده اید؟ آیا می توانید موسیقی را در آنجا بشنوید؟ بنابراین، هر چیزی که هماهنگ باشد دارای موسیقی است. در اینجا می‌خواهم جمله‌ای از ولفگانگ آمادئوس موتزارت، یکی از بزرگ‌ترین موسیقی‌دانان را نقل کنم: «موسیقی در نت‌ها نیست، بلکه در سکوت بین آن‌ها است».

 

 

 

 

اهمیت موسیقی:

موسیقی ویژگی های بسیار خوبی برای شفای عاطفی و ذهنی انسان دارد. موسیقی نوعی مراقبه است. در حالی که آهنگسازی یا گوش دادن به موسیقی، تمام نگرانی ها، غم ها و دردهای او را فراموش می کند. اما برای قدردانی از موسیقی خوب، باید ذائقه موسیقی خود را پرورش دهیم. می توان استناد کرد که در دواپار یوگ، گوپی ها مسحور موسیقی می شدند که از فلوت لرد کریشنا جاری می شد. آنها خود را تسلیم او می کردند. همچنین تحقیقات ثابت کرده است که گیاهانی که صدای موسیقی را می شنوند در مقایسه با سایرین با سرعت بیشتری رشد می کنند.

 

قدرت های جادویی موسیقی:

قدرت درمان بیماری‌هایی مانند اضطراب، افسردگی، بی‌خوابی و غیره را دارد. افسانه‌های مربوط به باران‌آوردن تانسن با آواز راگ مگ مالهار و روشن کردن لامپ توسط راگا دیپاک می‌توان به قدرت موسیقی شهادت داد. همچنین به بهبود تمرکز کمک می کند و بنابراین کمک بزرگی به دانش آموزان می کند.

نتیجه:
موسیقی جوهره زندگی است. هر چیزی که ریتم دارد موسیقی دارد. تنفس ما هم ریتم دارد. بنابراین می توان گفت که موسیقی در هر انسان یا موجود زنده ای وجود دارد. موسیقی این توانایی را دارد که انواع احساسات را به مردم منتقل کند. موسیقی همچنین ابزار بسیار قدرتمندی برای ارتباط با خدا است. می توان نتیجه گرفت که موسیقی خالص ترین نوع پرستش خداوند و ارتباط با روح ماست.

سوالات متداول در مورد انشا در مورد موسیقی:
Q.1. چرا موسیقی به عنوان زبان جهانی شناخته می شود؟

پاسخ 1. موسیقی به عنوان زبان جهانی شناخته می شود زیرا هیچ مرزی نمی شناسد. آزادانه از موانع زبان، مذهب، کشور و غیره فراتر می رود. هر کسی صرف نظر از سنش می تواند از موسیقی لذت ببرد.

Q.2. سبک های مختلف موسیقی در هند چیست؟

پاسخ 2. هند کشوری با تنوع است. بنابراین، سبک های موسیقی متعددی دارد. برخی از آنها عبارتند از کلاسیک، پاپ، غزل، باجان، کارناتیک، فولک، خیال، ثومری، قوالی، بانگرا، دروپاد، دادرا، دهمار، بندیش، بیتاک گانا، صوفی، جاز هندی، اودیسی، تارانا، سوگاما سنگیت، بهاوگیت و غیره. .

منبع:

musicvar.ir


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۲:۳۱:۲۸ | نویسنده : معینم | نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.