توسعه دهنده کاروبار

توسعه دهنده کاروبار

توسعه دهنده کاروبار

لایک و فالوور تقلبی؟ ، آیا ایمن است؟ [توجه!]

اینستاگرام مانند تقلب همچنان صحبت می شود حتی اگر به سال 2019 رسیده باشیم. این چه حقه ای است که ادعا می شود لایک های جدی می گیرد؟ به همین ترتیب ، چگونه می توان فالوورها را فریب داد ، که یکی از ساده ترین و سریع ترین راه ها برای به دست آوردن فالوور در اینستاگرام محسوب می شود؟ ما این ترفندها ، دقیق تر روش ها را برای شما توضیح می دهیم که سالهاست گفته می شود اما کاملاً شناخته شده نیست. همچنین می توانید ببینید که آیا این روش ها کار می کنند یا چقدر در مقاله ما کار می کنند. شما همچنین میتوانید با تبلیغات گسترده اینستاگرام به اهداف خود برسید.

اینستاگرام شبیه تقلب است؟
اگرچه به آن تقلب گفته می شود ، اما در واقع یک روش است. این کار را می توانید خودتان ، کاملاً دستی انجام دهید. می توانید اکانت های اینستاگرام را در منطقه خود نزدیک به سبک خود پیدا کنید و به طور روزانه لایک ها و نظرات منظم را برای آنها ارسال کنید. این به شما این امکان را می دهد که مورد توجه افراد بیشتری قرار بگیرید و لایک ، نظر و سرانجام دنبال کننده بیشتری کسب کنید. اما به یاد داشته باشید ، این روش به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. با استفاده از این روش می توانید به پیشرفت بسیار کند اما مداوم دست پیدا کنید.

سیستم اصلی به نام Instagram like cheat سیستم استخر است. در این سیستم استخر ، پسندیدن ها به طور متقابل ساخته می شوند. چه کسی را دنبال کنید یا نکنید ، سیستم مورد پسند به همان روشی ادامه می یابد خواه افراد این سیستم شما را دنبال کنند یا نه. همه در ازای عکسی که دوست دارید عکس های شما را دوست دارند. در این مرحله می توانید انتخاب کنید که کدام عکس ها پسندیده شوند.

تقلب فالوور اینستاگرام چیست؟
اینستاگرام مانند تقلب و تقلب فالوئر سیستم هایی هستند که به همان شیوه کار می کنند و مورد استفاده قرار می گیرند. وقتی وارد سیستم استخر می شوید ، برخی از سیستم ها در ازای پسندیدن های شما به شما لایک می دهند. برخی از سیستم ها در ازای این پسندیدن ها به شما اعتبار می دهند و بعداً هر زمان که بخواهید می توانید از این اعتبارات استفاده کنید. به همین ترتیب ، این مورد در مورد تقلب پیروان است. می توانید همزمان فالوئر و همچنین اعتباراتی بدست آورید که بعداً می توانید استفاده کنید.

 

 

 

چگونه می توان از Instagram مانند تقلب استفاده کرد؟
برای استفاده از این سیستم ، باید در برخی از وب سایت ها مشترک شوید یا برخی از برنامه های تلفن همراه (برنامه های تلفنی) را در تلفن خود بارگیری کنید. بسته به برنامه ای که بارگیری می کنید یا وب سایتی که به آن وارد می شوید ، لایک یا اعتبار دریافت خواهید کرد. اگر وام بیاید ، می توانید بعداً آن را خرج کنید. در چنین سیستم هایی ، معمولاً برنده ای که دوست دارید وجود دارد. به عبارت دیگر ، هرچه میزان لایک بیشتر به سهام پیشنهادی خود بدهید ، پسندیدن یا اعتبار بیشتری خواهید داشت. شما همچنین میتوانید با خرید لایک اینستاگرام درامد خود را چند برابر کنید.

چگونه از تقلب فالوور اینستاگرام استفاده کنیم؟
تقلب پیروان اینستاگرام در وب سایت یا یک برنامه موبایل انجام می شود ، دقیقاً مانند ترفندهای لایک.


آیا اینستاگرام مانند تقلب ایمن است؟
اینستاگرام مانند تقلب کاملاً ایمن نیست. شما می توانید از این برنامه ها یا وب سایت هایی استفاده کنید که افراد را با نام هایی مانند گرفتن لایک رایگان ، به دست آوردن لایک ، شکستن رکورد لایک ، فریب می دهد. اتفاقی که در پایان رخ می دهد معمولاً سرقت حساب است. اکثر پیروان ما که به ما می گویند حسابهایشان کاری را خودشان انجام می دهند و عکسهای عجیب و غریب را دوست دارند ، در واقع افرادی هستند که از این پیروان استفاده می کنند و کلاهبرداری هایی را در زمان خود دوست دارند. این نرم افزار ، که ما آن را نرم افزار دزدان دریایی شخص ثالث می نامیم ، می تواند به رمزهای تلفن ، گذرواژه حساب ، آدرس پست الکترونیکی و گذرواژه شما دسترسی پیدا کرده و اجازه سرقت حسابهای شما را بدهد.

پاسخ به این سوال که آیا تقلب فالوور اینستاگرام ایمن است ، همان تقلب مشابه است. به عبارت دیگر ، هرچه تقلب لایک ها ایمن تر باشد ، تقلب پیرو نیز ایمن تر است. همچنین هیچ تضمینی برای این برنامه ها وجود ندارد که باعث شود کسی بتواند به حساب شما ، تلفن شما یا حساب های شما سرقت شود. به عبارت دیگر ، هیچ کس نمی تواند ماندگاری دوستانی را که دریافت می کنید تضمین کند. برای اطمینان از دوام این موارد باید دائماً فعال باشید. به همین ترتیب ، در برنامه دنبال کننده ، باید بیش از حد فعال باشید تا در این محدوده بمانید. https://namadin.co/

اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی پسندها را سریع و ایمن افزایش دهید با ما تماس بگیرید. Crovu که سالهاست در این بخش فعالیت می کند و رضایت مشتری فوق العاده بالایی را فراهم می کند ، می تواند بسته های طعم ماندگار و قابل اطمینان را به شما ارائه دهد. به همین ترتیب ، به لطف بسته های پیرو تضمین شده ، نام تجاری شما افزایش خواهد یافت ، حساب شخصی شما مشهور خواهد شد و اطلاعات شخصی شما در اختیار شما خواهد بود. استفاده از برنامه های غیرقانونی غیرقانونی در طولانی مدت می تواند عواقب ناگواری به همراه داشته باشد. اگر می خواهید از حساب خود ، اطلاعات شخصی خود محافظت کنید ، قطعاً باید از مواردی مانند برنامه جذب پیرو ، ترفند پیرو ، ترفند پیرو دور باشید.

آیا فالوورهای رایگان اینستاگرام وجود دارد که تقلب کنند؟
هیچ راهی رایگان و متقلبانه برای به دست آوردن فالوور ، نظر یا لایک در اینستاگرام ، فیس بوک یا هر حساب رسانه اجتماعی وجود ندارد. اگر پیام ها یا نامه های دلگرم کننده ای در این زمینه دریافت می کنید ، می توانید میزان ضرر آنها را پس از استفاده بفهمید. با هیچ برنامه تقلبی نمی توانید لایک و فالوور رایگان کسب کنید ، مگر کارهای متقابل و کاملاً دستی مانند لایک ، پسندیدن ، پیگیری. به یاد داشته باشید ، بارگیری برنامه های غیر معتبر ، دسترسی به چنین وب سایت هایی و دسترسی به حساب کاربری شما در نهایت منجر به سرقت اطلاعات حساب شما و فروش آن به افراد مخرب خواهد شد.

منبع:

https://adsmember.com/buy-facebook-likes/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰:۴۲ | نویسنده : معینم | نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.