توسعه دهنده کاروبار

توسعه دهنده کاروبار

توسعه دهنده کاروبار

راهنمای استفاده از پرده صنهتی مغناطیسی

پرده برای درب حرارتی GDMING خانه شفاف پی وی سی پلاستیکی چادر رستوران مغناطیسی بسته شدن خودکار تست از باد پرده درب تزئینات لاستیکی آسان نصب و راه اندازی ، 33 اندازه

 

اطلاعات مربوط به این مقاله ما در در پلاست سعی کردیم تمام نکاتی که شما احتیاج دارید در مورد پرده های مغناطیسی بدانید را به شما اطلاع دهیم.

 

مواد زیست محیطی : ورق از پلاستیک پی وی سی، هیئت مدیره در لاستیک .

 

حفاظت از دمای : عایق حرارتی ، عایق صوتی پرده برای درب از تهویه مطبوع هوا اتاق / آشپزخانه گرم زمستانی گرم تابستان سرد ، حفاظت از جریان هوا و هوا سرد .

 

حفاظت مانع نفوذ صدا : مواد اغلب 1 ، 8 میلی متر می تواند کاهش موثر سر و صدا خارج ، لذت بردن از محیط درونی آرام و در خود کودک می خوابد در صلح است.

 

انتقال از نور : می توانید مسدود سرد خارج و باد می وزد به سمت خانه، اما نمی مسدود خورشید است. پنجره های پی وی سی شفاف اجازه می دهد نور خورشیدی به وارد اتاق و گرم کردن خود را به خانه.

 

کاملاً نزدیک : آهن ربا های دوخته شده . درز مرکز از درب از روی صفحه نمایش است استراتژیک پوشش داده شده توسط قدرتمند مکعب مغناطیسی و نوار مغناطیسی که اجازه می دهد درب به باز کردن به راحتی ، در سکوت و نزدیک بدون راه حل از تداوم .

 

گارانتی و خروج : اگر شما می خواهید به بازگشت کالا در 30 روز از دریافت دلیل شما خود را تغییر ذهن، لطفا مشورت ما کمک صفحه در سمت راست از برداشت . اگر شما دریافت کالا معیوب و یا آسیب دیده مشورت ما صفحه کمک در گارانتی حقوقی . برای اطلاعات خاص در خرید ساخته شده در بازار لطفا ما صفحه کمک از بازگشت و بازپرداخت برای وضعیت بازار.

 

توضیحات محصول

  پرده توری آهنربایی● نام محصولات : پرده برای درب نرم برگ رسیده تنباکو خود مغناطیسی پی وی سی شفاف

 

● تعداد : 1 پانل

 

● رنگ : شفاف

 

● مواد : PVC با کیفیت بالا

 

● ضخامت : 1 ، 8 میلی متر

 

● لبه : لبه در لاستیک با آهنربا

 

● قسمت فوقانی : لبه بالاتر در لاستیک ، حلقه از آب بندی ، فضای حدود 15 سانتی متر

 

● موارد استفاده : بسته شدن اتوماتیک ، چهار فصل موجود ، عایق بندی در سرما

 

● ابعاد : عرض × ارتفاع

 

● دستورالعمل برای تمیز کردن : فقط تمیز با آب .

 

 

 

درب از محافظ الکترومغناطیسی است که ویژگی های از عایق حرارتی و خنک کننده هوا، که می توانید از هم جدا بخار روغن از آشپزخانه و خوب عملکرد از مهر و موم ، جلوگیری از نفوذ از گرد و غبار .

 

این است که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار در خانه ها و دیگر مکان های بدون هر آسیب و بدون آلاینده های جوی مضر ، در سفارش به قادر به لذت بردن از از همه چیز در اتاق راحت ، رنگ شفاف و شما را لذت بردن از از دید بهتر .

 

پرده هستند نرم و صاف به لمس ، راه رفتن در دست رایگان و است بسته به طور خودکار ، در عبادت .

 

 

 

● این بسته شامل:

 

1 عدد چادر از حفاظت حرارتی

 

راهنمای برای نصب و راه اندازی

 

پیچ برای نصب پرده پلاستیکی مغناطیسی

 

● توجه: ضخامت از پرده نمایشگاه حرارتی گسترش و انقباض . ضخامت مشخص شده اند است ضخامت از کارخانه ، با یک خطای واقعی در حدود 0 ، 2 میلی متر.

 

 

 

چادر GDMING چادر در شیشه ای نرم پی وی سی، ضد نور ، هیچ تغییر شکل ، بدون شکنندگی ، هیچ سخت ، بالا کشش ، آنتی استاتیک ، مقاومت به حرارت 100C °، مقاومت به سرما -30C °، قوی مقاومت به اسیدهای و به مواد قلیایی ، حفاظت از سلامت و محیط زیست ، از زندگی لذت ببرید

 

♦ مواد : پی وی سی ؛ ضخامت : 1.6 میلی متر

 

♦ روش از نصب و راه اندازی : این است توصیه می شود به استفاده از مونتاژ به افزایش ارتفاع و عرض از قاب از درب در طول اندازه گیری مسیر در فلز .

 

♦ ویژگی های پرده مغناطیسی : مقاومت به پاره شدن ، مقاوم در مقابل باد ، مقاوم در برابر به گرد و غبار ؛ بالا شفافیت ، محکم نوار مغناطیسی ، برای بالا مقاومت در برابر از آب بندی. با دوام ، آسان نیست به شکستن ، زنگ

 

♦ استفاده : معلق در درب مناسب برای مختلف در فضای باز مکان ، مانند سوپر مارکت ها ، کارخانه ها ، مدارس ، بیمارستان ها ، خرید مراکز ، مغازه ها ، خانه ها، رستوران ها ، کارواش ، عمومی مکان

 

♦ اگر شما دریافت کالاها به طور معمول ، و یا اگر شما سوالات ، انجام نمی دریغ به ما تماس بگیرید در زمان ، به طور مستقیم به فروش می رسد توسط تولید کننده ، حمایت از بیشتر خرید

 

پرده نرم در پلاستیکی مغناطیسی ، بدون همپوشانی ، بسته شدن به طور خودکار با استفاده از نوار مغناطیسی در هر دو طرف از چادر نرم در پلاستیکی . اندازه های موجود 350mm * 2mm 350mm * 3mm 400mm * 2mm 400mm * 3mm 450mm * 2mm 450mm * 3mm 500mm * 2mm 500mm * 3mm ...

 

پرده نرم در پلاستیکی مغناطیسی ، بدون همپوشانی ، بسته شدن به طور خودکار با استفاده از نوار مغناطیسی در هر دو طرف از چادر نرم در پلاستیکی . اندازه موجود 350mm * 2mm 350mm * 3mm 400mm * 2mm 400mm * 3mm 450mm * 2mm 450mm * 3mm 500mm * 2mm 500mm * 3mm

 

یک پرده پلاستیکی مغناطیسی ویژگی های زیادی دارد

 

فناوری Yashen گارانتی از مشخصات از کیفیت از محصول کامل، قیمت مناسب ، تحویل به موقع ، احترام قرارداد ، یک گرم خوش آمدید به دوستان خارج از کشور به بازدید راهنمای ، مذاکره سفارشات ، با تشکر برای خود همکاری . بیایید برای ایجاد یک حرفه درخشان به هم بپیوندیم !

 

آهن ربا با دوختن به نئودیمیم

 

در اینجا پیدا شده است دیسک های مغناطیسی صفحات ، جاسازی شده در فیلم از پلاستیک مقاوم در برابر ، توسط دوخت پارچه ، در برزنت ، در لباس و سایر پارچه . با تشکر از پوشش در پلاستیکی از آهن ربا هستند ضد آب و ضد زنگ ، آن را می توانید شستن در ماشین لباسشویی * و استفاده در محیط های خارج و مرطوب . برای مثال ، شما می توانید دوختن برخی از این آهن ربا در چادر از دوش به عضویت پرده به وان از حمام .

 

برای بسیاری از قسمت از برنامه های کاربردی شما باید نیاز از جفت از آهن ربا ، برای این آهن ربا می شوند تحویل داده در جفت در نوار از پلاستیک . آهن ربا می شوند از هم جدا شده توسط نوار از پلاستیک در راه است که ثابت کند بیشتر ساده به دسته :

 

اول از همه قطع دو آهن ربا توسط نوار و اجازه دهید که پایبند یکی به دیگری .

 

دوختن پایین آهنربا به پارچه . آهنربا بالا ماسک به طور گسترده ای درست مغناطیسی ، بنابراین آهن ربا نمی باقی می ماند متصل به پا از دستگاه های دوخت ** در حالی که آن را میدوزد .

 

فقط در حال حاضر دوختن بالای آهنربا خوبی به عنوان یک همتای . در این راه شما مطمئن که آهن ربا ، به طور ناگهانی ، انجام نمی شما رد .

 

 

 

* بسیاری از ماشین های لباسشویی مغناطیسی هستند . برای جلوگیری از آسیب به ماشین لباسشویی و یا بافت ، شما باید شستن خود لباس با آهن ربا در کیسه برای لباس های شسته شده و اجازه دهید رفتن برنامه برای ظریف ( بدون چرخش ). در هر صورت شسته آهن ربا به دمای برتر به 80 درجه سانتی گراد، در غیر این صورت آن را smagnetizzeranno .

 

 ** حتی با این آرایش آن است که در همه آسان به دوختن آهن ربا با ماشین به دوختن به دلیل بسیاری از قطعات از ماشین هستند مغناطیسی . اگر در شک ، ما توصیه که شما دوختن آهن ربا توسط دست  

 

 

 

 

 

 

 

 

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۲:۰۵:۵۶ | نویسنده : معینم | نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.