توسعه دهنده کاروبار

توسعه دهنده کاروبار

توسعه دهنده کاروبار

باربری مشهد و خدمات آنلاین در سراسر کشور

بارسی چیست؟
سامانه هوشمند حمل بار مشهد با دسترسی به صاحبان بار در اقصی نقاط کشور، بزرگترین مرجع اعلام بار می باشد. با پیوستن به ناوگان بارسی دیگر نیازی به اتلاف وقت در باربری ها نداشته و از هر جای کشور بار مورد نظر خود را انتخاب نموده و براحتی درآمد بالایی کسب کنید. به علاوه تسهیلات ویژه بارسی، شما را در دستیابی به جایگاه مناسب خودتان یاری می نماید.

ساخت اپلیکیشن حمل بار
کسب و کارها همواره در حال تغییرند و ما هر روز شاهد رشد و ارائه خدمات در دسترس تر و بهتر از کسب و کارها هستیم . خدمات حمل و نقل شهری یکی از مهمترین نیازهای جامعه شهری بوده و اکنون شاهد حضور تاکسی های اینترنتی ، پیک موتوری آنلاین و باربری های آنلاین هستیم .

شرکت بارسی به عنوان یکی از بزرگترین و بروزترین شرکت های فعال در زمینه طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای تحت وب و اپلیکیشن موبایل ، کلیه زیرساخت ها و بستر ایجاد استارتاپ ها و کسب و کارهای هوشمند را ایجاد نموده است .

نرم افزار تاکسی آنلاین ، پیک موتوری آنلاین ، باربری آنلاین و خدمات امداد بین جاده ای از مهمترین تولیدات ما در زمینه حمل و نقل می باشد .

 


اپلیکیشن باربری بارسی یکی از قوی ترین سیستم های موجود در زمینه رزرو و درخواست وانت ، کامیونت و کامیون بوده ، که بصورت کاملا بومی و امن طراحی گردیده است و رابط کاربری و سیستم مدیریت بسیار هوشمند و پیشرفته ای را دارا می باشد . این پلتفرم در قالب اپلیکیشن آندروید و IOS و همچنین پرتال اینترنتی پیاده سازی شده است و پنل مدیریت آن با ویژگی های منحصر به فرد پیاده سازی شده است .

https://b2n.ir/m55437

برخی از ویژگی های اپلیکیشن باربری آنلاین 

انتخاب مبدا و مقصد

برای انتخاب مبدا و مقصد شما می توانید با استفاده از نقشه  گوگل و سایر نقشه های بومی  انتخاب مسیر کنید ، قابلیت جستجوی صوتی و متنی مسیر نیز در این سیستم وجود دارد .

مشاهده نرخ حمل بار

شما می توانید بر اساس مسافت و نوع وسیله حمل بار ، نرخ حمل بار را مشاهده کنید ، در سیستم مدیریت کرایه پارامترهای کنترلی زیادی را از نظر ترافیک ، وضعیت آب و هوا ، تخفیفات منطقه ای ، کدهای تخفیف و هواداری در اختیار مدیر سیستم قرار می دهد .

جزئیات وسیله حمل و نقل

شما قادرید علاوه بر انتخاب  روش پرداخت کرایه ( کیف پول ، نقد ، کارت بانکی و کرایه در محل ) ، جزئیات گیرنده بار وارد نموده تا از تحویل بسته خود مطمئن شوید .

جزئیات بار

در این سیستم شما قادر خواهید بود جزئیات بار ، مشخصات تحویل گیرنده بسته  و توضیحات خاص حمل و نقل ( مانند شکستنی ، قابل اشتعال و ... ) را مشخص کنند .

درخواست سرویس برای دیگران 

در صورتیکه شما برای دیگران درخواست سرویس می کنید می توانید نام و تلفن تحویل دهنده را مشخص کنید تا رانندگان بتوانند به راحتی با ارسال کننده مرسوله ارتباط برقرار کنند .

امکان برقراری تماس امن 

این سرویس ، قابلیت پنهان نمودن شماره مشتری و خدمات دهندگان را دارد , با این سرویس کاربران میتوانند با رانندگان تماس صوتی و تصویری داشته باشند ( و بلعکس ) بدون اینکه شماره آنها نمایش داده شود . این ویژگی با استفاده از قابلیت های اپراتورهای تلفن همراه و بصورت اینترنتی قابل پیاده سازی است .

 

http://bar30.co/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۳:۲۷:۴۳ | نویسنده : معینم | نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.