توسعه دهنده کاروبار

توسعه دهنده کاروبار

توسعه دهنده کاروبار

پنج عطر برتر حال حاضر

هر ساله بهترین عطرها توسط بنیاد عطر تقدیر می شود. امسال به دلیل چالش های همه گیری ، از ماه ژوئن تنها نامزدهای نهایی اعلام شده اند. ما پنج عطر و ادکلن مناسب در گروه های مختلف برای زنان جوان و قابل توجه کلاس 2021 انتخاب کردیم ... شما ممکن است نتوانید فارغ التحصیل مورد علاقه خود را شخصاً ببینید ، اما یک رایحه به یاد ماندنی و روحیه یک هدیه مناسب، مثل عطر کرید اونتوس.

Libre توسط YSL برای خانم های جوانی که در سال 2021 فارغ التحصیل می شوند بسیار مناسب است

فینالیست 2021 زنان لوکس: YSL Libre Eau de Parfum singer خواننده برنده و برنده جایزه پاپ انگلیسی ، خواننده برنده جایزه ، دعوا لیپو ، این گل سفید جذاب را با یادداشت های آرامبخش اسطوخودوس و نرولی روبرو می کند. برای زن جوانی که عطر خوشبویی را دوست ندارد اما هنوز هم بیانیه ای را بیان می کند.

کلاس Lancome Idole 2021

نامزد نهایی زن پرستیژ 2021: لنکوم ایدول ... هر کاری با اطمینان ، خوش بینی و نماد جدید یک نسل ممکن است ، زندایا آن را به خوبی نشان می دهد. او مخفی نمی کند که چه کسی لانکوم ایدول را دوست دارد. این یک گیاه گل دار میوه ای معطر با نت های بی دغدغه مشک پوست ، گل رز نرم و یاس است که مست می کند و حضور دارد.

 

نامزد نهایی Prestige Men: K توسط Dolce Gabanna take برداشتی مدرن از ادکلن های کلاسیک مردانه. K مخصوص مرد جوانی است که آماده جذابیت و عشق توسط خانواده و دوستانش است تا دنیای خود را بپذیرد. او یک وجه پررنگ دارد ، که توسط K توسط نت های تند دلمه گبه و دلتای قلب پچولی بیان می شود. یک اسپریتس برای Class of 2021 Prom King بسیار طولانی است.

Gucci memoire d’une Odeur Eau de Parfum هری استایلز

نامزد نهایی برای جهانی جهانی (تک جنسیتی) Gucci Mémoire d'une Odeur Eau de Parfum ~ طی دو سال گذشته ، مدیر خلاق Alessandro Michele روح تازه ای به خانه یکبار آشفته Gucci دمیده است به بابونه ، دهه 70 و عطر خوش طعم. این متمایز و منحصر به فرد است ، و چیز کاملا جدیدی را با یک نت معدنی بی نظیر بافته در مشک و جنگل ارائه می دهد. هری استایلز به عنوان سخنگوی این فاکتور جالب را اضافه می کند.

کارولینا هررا کلاس دختر خوب 2021

Breakout Star Finalist 2021 Carolina Herrera Good Girl: کلاه و روپوش را فراموش کنید و پاشنه های پاشنه دار به او بدهید !! به زن جوان زندگی خود با یکی از پرمخاطب ترین عطرهای سال پاداش دهید - دختر خوب. این طبیعت دوگانه یک دختر / زن را کشف می کند ... با یادداشت های بی گناه یاس و وانیل که با تفاوت های ظریف کاکائو غنی از تیره و غده های سل دار تضاد دارد. به او بگویید خوب بودن "خوب" است. کارلی کلوس ، میزبان شما در Project Runway ، آن را می پوشد و در تبلیغات نشان داده می شود.

منبع:

ادکلن مهر


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۴:۳۷:۴۵ | نویسنده : معینم | نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.